Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2012 16:10 - Последна умора
Автор: mutedvoice Категория: Други   
Прочетен: 1063 Коментари: 0 Гласове:
1



Умората ме смайва тъй,
че в миг изпадам във забрава.
Драпам мудно по стените
на мъгливите си мисли
и мъча се и все не става.
А на мислите следите
все така се точат безметежни
и не мога да ги следвам.
Изоставам.
С мен са страховете и тъгата
и мъката и празнотата.
Обвиват ме с мрежа гладна
като нишката на паяка-ловец
изплетена от фина прежда.
Красива и смъртоносно безпощадна.

Чистилище ли? Моят дом е.
Няма да го преживея.
Ще го обитавам.
Ще го подреждам и обичам
и със сълзи ще поливам
стайните цветя с листи от тъма.
Нима не е най-скъпото
за всеки там, където
срещнал е утробата потайна
на първата си мъка
и запълнил е с бисерна сълза
пресъхналия съд на своята душа?

Нима не сме се вкопчили до болка
в трупа на въображаемото нещастие
и в призрака на бъдещото щастие?
Ще бъде краят, дето е началото.
Само аз ще съм отново гола,
захвърлила последните си дрипи
и продънената раница с огризки.
С душа като съборен глинен колос
и усмивка в ъгъла отритната
ще бъдем пак стъгата близки
забравили се нежно в Цялото.



Тагове:   умора,   последна,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mutedvoice
Категория: Други
Прочетен: 49135
Постинги: 22
Коментари: 15
Гласове: 220
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031